Tiedote (päivitetty 17.3.2020): EKKOn opetustoiminta keskeytetään 16.3.-13.4. koronatilanteen takia

EKKOn ylläpitäjä teki 14.3. päätöksen keskeyttää opiston opetus- ja kurssitoiminta keskeytetään seuraavan 2 viikon ajaksi (16.-29.3.2020). Maanantaina 16.3. Suomen hallitus linjasi kansalaisopistotoiminnan keskeyttämisestä 13.4.2020 asti. EKKO noudattaa hallituksen linjausta. Lähiopetus EKKOssa on täten keskeytetty. Kautemme päätöspäivä säilyy ennallaan ja opetus, joka jatkuisi 13.4. jälkeen pyritään pitämään suunnitellusti.

Opiston toimisto palvelee keskeytyksen ajan vain puhelimitse
(vko 12 ma-ti klo 10-17.15 ja ke-to klo 10-15). Viikosta 13 alkaen toimisto palvelee puhelimitse ma-to klo 10-15. Perjantaisin toimiston puhelinpalvelu on suljettu.

Kesäkursseille voi ilmoittautua opiston nettisivuilla. Mikäli netti-ilmoittautuminen ei ole mahdollista, voidaan ilmoittautuminen ottaa poikkeuksellisesti vastaan myös puhelimessa.

EKKOn kevätnäyttelyt Lappeenrannassa ja Luumäellä on peruttu.

Tilanne on erittäin poikkeuksellinen. Pahoittelemme keskeytyksestä aiheutuvaa harmia ja pyrimme palaamaan normaaliin toimintaan mahdollisimman pian.